dimecres, 26 de maig del 2010

LA MEVA INCORPORACIÓ I EXPERIÈNCIA A L'AULA ORDINÀRIA

La meva experiència al segon trimestre a l'aula ordinària va ser genial, estar amb els meus companys i amb les meves amigues i em va anar molt bé perquè ja entenc el català.
Els professors són molt bons perquè ho expliquen tot molt bé i els exàmens no són difícils, però l'anglès i les naturals són les més complicades per a mi, m'estic esforçant molt sobretot en anglès.
Ara que estic en el tercer trimestre estic estudiant moltíssim perquè ja és l'últim i vull aprovar-ho tot. Amb el català estic bastant bé perquè ja ho entenc cada vegada millor.
Tots els professors segueixen sent molt atents amb mi, però trobo a faltar els companys de PALIC, més que res a Susanna, la professora, ja que m'ha ajudat moltíssim a aprendre català i perquè he fet molt amics allà.
Johana Nicole Amaya Osorio (2n D)

1 comentari:

  1. Enhorabona Johana pel teu esforç i capacitat de treball. Continua així i ho aprovaràs tot.
    Els teus companys de l'aula d'acollida segur que també t'enyoren molt!
    Ànim!
    Rubén

    ResponElimina